Mysfika och nya skor

Hej hopp folket. :)

Nu är jag hemkommen från både skolan och Kungsmässan dit jag åkte efter skolan för att träffa mina kära vänner Nina och Sofie. Blev en fika på Linnea´s och massa snack, det gillas! :) Fick även köpt ett par skor till festen, hittade ett par skitfina på Bianco, så jag slog till direkt. Fanns dessutom bara ett par kvar och det var kärlek vid första ögonkastet, så vad ska man göra liksom? Dock kommer jag att vara längst av alla (typ) och Ida kommer nå till min midja, men wtf. ;) Ere fest så ere..

Övningskörde även hem, kände mig lite ringrostig då jag inte kört på ett tag, känns lite jobbigt att köra nu för jag vill köra på ett sätt (så som pappa kör), medan min körlärare säger åt mig att köra på ett annat sätt. Skitsvårt att bara ändra körteknik helt sådär.. Jaja, det går väl.

Nu ska jag plugga lite och sen blir det nog tv:n, är grymt trött. Puss på er. ♥



Bianco, 600:-

Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte fina skor! önska jag kunde gå i sånna :) haha

2009-02-18 @ 20:27:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: sebastian segerstr...

Grymt snygga skor!!

2009-02-18 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0