Måndag

Första dagen på denna korta skolvecka är avklarad! Känns grymt skönt, även om jag just för tillfället har grymt ont i magen, så kan jag faktiskt ändå se ljuset i tunnelns slut om man säger så, haha ;) På fredag bär det av mot snö och skidåkning, en vecka av avkoppling kommer sitta fint.

När jag kom hem idag satte jag mig med geografi-arbetet i en och en halv timma, så nu är det nästan klart, måste bara fråga geografimagister Mikael om ett par saker. En riktigt seriös uppgift känns det som, med mycketmycketmycket fakta. Känns som att det är jätteviktigt att få bra betyg på denna uppgiften, bara för att det är Mikael. På nåt sätt känns det så, vet inte varför.. Han är chill helt enkelt, och därför vill man får bra betyg av honom..?

Ska nog börja skriva någon form av packningslista inför Sälen också, haha, alla andra sticker till St. Anton och här kommer jag med "Packningslista till Sälen!" ;) Jaja, jag gillar lilla Sälen starkt, så det så!

Kommentarer
Postat av: cornelia

bra jobbat, det kommer att gå finemang!

2009-02-02 @ 20:44:42
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0