Hej!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har försökt hålla mig ifrån datorn lite. Och så jobbade jag igår, sen blev det bara en snabb sväng vid datorn. Har kommit på att jag spenderar alldeles för mycket tid framför min dator, tid som jag skulle kunna lägga på så himla mycket annat. Mest är det bloggen, Facebook och andras bloggar som lockar, men har dragit ner på antalet andra bloggar, Facebook blir det hädanefter en gång per dag max, och min egna blogg.. Ja, kan inte släppa den helt, det har jag försökt med innan. Men den kommer helt enkelt inte i första hand, och nu måste jag själv få in det i huvudet också.
Men var inte ledsna, jag kommer ändå uppdatera förhoppningsvis varje dag, ibland mer ibland minde. Jag vill bara inte låta datorn ta kontrollen över min vardag.

Idag övningskörde jag efter skolan, körde till Frölunda där jag och pappa övade parkering medan mamma var inne och handlade, sedan körde vi hem. Efter det gick jag ut på en härlig powerwalk i en och en halv timma med min kusin. Jättehärligt att få lite frisk luft istället för att stå och trängas och svettas inne i gymmet. Längtar verkligen tills det blir ännu lite ljusare ute på kvällarna så man kan ge sig ut och springa! Så härligt. :)

Imorgon är vi lediga och blir det ännu lite mer övningskörning, plugg plugg och träning. Hörs då. ♥


Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har. :)

2009-02-24 @ 12:05:16
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: CORNELA

ja, nu hoppas jag på bättre uppdatering, är ju helt sysslolös^^

2009-02-24 @ 18:54:35
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0