Gonatt!

Blev en hemma-fredagskväll för mig till slut idag, efter lite firande av vår kära Cornelia. Hon (och vi) fick vit chokladmoussetårta, myycket god, samt en vit klänning från Ida Sjöstedt (tror jag..).

Har i alla fall spenderat denna kväll med att kolla på Let's Dance, mycket underhållande (not), men som jag och Ellinor kom fram till: fina klänningar samt att Morgan och Laila borde dansa med varandra! Efter dansen har jag degat vid datorn, haft kvällssamtal med Ellinor och Lovisa på msn, och nu tänkte jag krypa ner i min säng.. snart.
Pappa är just nu i Stockholm och kollar på AC/DC, (höhö, skojade när jag sa Iron Maiden förut flickor..), han ringde förut och vi här hemma fick höra lite skränig hårdrock i örat, tack för det pappsen! x)

Imorgon bär det av till Klockmaster med mormor för att kolla på klocka, hoppas på att hitta någon fin. Såg en riktigt nice idag när jag var inne och kolla med klock-experten Ellinor ;) En från Guess, precis en sådan jag vill ha. Får se om det blir den, hade sett ett par fina från DKNY också. We'll se.

Sov gott inatt allihop, nu eller när än ni kommit hem från era äventyr! ♥

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Låter som en ganska trevlig fredag, minus let´s dance då, haha :D Måste säga att jag gillar din blogg, sådär lagom lättsam att läsa och lite personligare än alla andras!



kram

2009-02-21 @ 11:46:48
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: matilda

oh vit chokladmoussetårta är gott!

hur mårs det idag? puss

2009-02-21 @ 12:46:07
URL: http://matildafleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0