Godnatt

Nu ska jag krypa ner i min varma säng. Måste försöka få tillbaka mina sömnvanor igen, har blivit dåligt med dem den senaste tiden.. Jag är seriöst som ett litet barn när det gäller sömn, helst vill jag sova tio timmar per natt för att vara riktigt utvilad. Dock brukar inte det funka så bra, men 8-9 timmar är jag rätt så nöjd om jag får. ;)

Brukar bli rätt mobbad av mina kära vänner för detta, men jag tror allt att ni skulle må bra av lite mer sömn ni också, så det så! ;) Och jag har ju trots allt avslöjat mitt knep för att somna snabbare.. Två andra saker som jag brukar göra innan jag slocknar är att se ett avsnitt Vänner eller lyssna på iPoden. Funkar bra det med. :)

Sov så gott hör ni, vi hörs imorgon. ♥


Underbara James Morrison

Kommentarer
Postat av: JONNA

bra låt :*

2009-02-17 @ 13:11:13
URL: http://falkiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, denna ÄGER! jag sjunger den lika bra som broken strings kan jag lova;)

2009-02-19 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0