Förlåt!

Förlåt för världens sämsta uppdatering, men all min tid går just nu åt festförberedelser! Mest musiken som tar sjukt mycket mer tid än man tror. Har idag varit på spraytanning, varit och handlar in mat och annat på ICA och S*stemet och nu har jag suttit med musiken i nån timme.. mer tror jag.

Ni får helt enkelt stå ut med dålig uppdatering, ni som känner mig tror jag kan stå ut med det, tänk istället på att lördag kommer att bli en HEJDUNDRANS KVÄLL! ;D Haha. Ni andra får helt enkelt hålla till godo med bilder som kommer sen. Inte så illa det heller. Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: CORNELA

hoppas att du kompenserar med mega mycket bloggning nästa vecka=)

2009-02-26 @ 21:58:06
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Olivia

1 och en halv timme kvar Matilda! :D Grattis grattis grattis i förskott! Lördagen är mycket efterlängtad, och jag hoppas att du får en megabra födelsedag imorgon! Pusss på dig <3

2009-02-26 @ 22:37:43
URL: http://olivjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0