And it's not a good day

Hej på er.

Är hemma från skolan idag. Vaknade när klockan ringde tio över sex, men hann bara ner till köket innan jag vände och gick upp till sängen igen. Vaknde tre timmar senare och sedan dess har jag kollat på TV och pluggat. Vet inte vad det är, men har inte känt mig som mig själv över huvud taget de senaste veckorna (bortsett från Sälen-veckan). Kanske är en kris? ;) Har iofs inte hört talas om att man får 18-årskris, men vem vet... Skulle va skönt att få någon slags förklaring i alla fall.

Anyway, idag händer nog inte så mycket, ska fortsätta plugga på engelskan lite, kanske läsa lite i engelskaboken och även ta tag i teorin lite. Bloggen suger just nu och jag vet om det, men be patient mina vänner! ♥


När jag kollar på dessa bilder kommer jag i alla fall ihåg hur glad och levande man kände sig då!

Kommentarer
Postat av: CORNELIA

så söta vi är! längtar tillbaka så mycket!

2009-02-20 @ 17:32:14
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0