All I need is music

Blir så trött. Det är lite jobbigt när man bara kan ladda ner hela album från en viss sida, inte enstaka låtar. Var jättelängesen jag fixade ny musik, har helt enkelt lyssnat på gamla godingar ett bra tag, men nu blev jag sugen på lite ny musik att lyssna på på väg upp till Sälen. De två blivande superstarsen Janet och Kim från Made in Sweden har båda två grymma förstasinglar, gillar dem starkt! Däremot har jag oerhört svårt för Kim, känns som att han tror han är Guds gåva till människorna eller nåt med sitt "Jag känner att jag måste kunna stå för allt på den här skivan till hundra procent" och "Jag kan inte göra något som inte känns 'Kim'". Hej hej grabben, var glad att du får chansen över huvud taget!

Ska se om jag kan hitta nåt ragg på msn som kan skicka mig lite goa låtar.. Min bor lär ju inte göra det, han har förvandlats till ett grinigt tonårsmonster med emolugg. Varning på honom. Ska försöka få honom att dj:a på festen, det är mitt mål för den kommand tiden. Får se hur det går helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Elin

janet är sjukt bra, hon låter som leona lewis!

2009-02-08 @ 12:46:09
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/
Postat av: UngMammi Sandra Sacramento

Janet är grymt duktig, gillar henne både som sångerska och till sättet att vara. Kim är precis som du själv skriver lite självgod och tror för himla mycket på sig själv och sin "kompentens". lycka till med musik fiskandet!

2009-02-09 @ 20:38:07
URL: http://ungmammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0