17/2-09

Godmorgon!

Fick faktiskt TIO hela timmar att sova inatt, halelujah moment. ;) Känner mig rätt så utvilad, hoppas att det håller i sig hela dagen.. Ska alldeles strax klä på mig och hoppa iväg till bussen, lång skoldag idag, slutar inte förrän klockan fem. -.- Suck. Är så trött på småföretagande nu, längtar tills den förbannade mässan är över så vi kan avveckla skiten. :P Nej, vi har väl haft en hel del roliga stunder också, men mycket jobb är det.

Förresten, idag är det tio dagar kvar tills jag fyller 18.. :) Hrm, bara det faktum att jag faktiskt har koll på hur många dagar det är kvar, betyder väl kanske att jag inte riktigt är redo/mogen att fylla arton..?


Ibland vill man ju bara vara liten igen..


Kommentarer
Postat av: cornelia

men ni kommer rocka på mässan och få massa glada kunder så då komer allt jobb vara värt det=)

pusskalas!

2009-02-17 @ 16:16:58
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0