Onsdag

Godmorgon,

är väl snarare goddag man ska säga vid den här tiden, men man tappar liksom dygnsrytmen när man är hemma och sjuk. Galet tråkigt, och lite ångest på att missa så mycket i skolan, men what to do liksom, måste ju bli frisk.. Känns som att det har satt sig i halsen nu också, och det svartnar för ögonen så fort jag reser mig upp, not good!

Jag tänkte i alla fall försöka vara lite produktiv idag, städa och julpynta rummet samt plugga är det jag har tänkt hinna med. Känns som ett ganska rimligt mål när näsan rinner och huvudet ligger kvar i sängen. Lite skön julmusik ska jag sätta på nu, och sen får det nog bli några hembakta pepparkakor som jag och min bror bakade igår. Har knarkat apelsiner som en tok ända sedan i måndags, men det verkar inte hjälpa nåt vidare. Jossan tipsade om Ben and Jerry's, haha, men jag vet inte hur bra det är mot förkylning..? ;) Önsketänkande.

Känns oerhört skönt att det snart är jullov i alla fall, även om jag börjar få lite panik angående julklappsshopping.. Men det löser sig, ska träffa både Rebecca och Jossan på fredag i stan resp. Kba, så då hoppas jag hitta lite gåvor.
Ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Krya på dig! :)

2009-12-09 @ 14:51:38
URL: http://evvosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0