Måndag

Oj, nu var det ett tag sen det blev uppdatering. Sjukt vad oberoende man blir av datorn när man har iPhonen. Kan i princip göra allting där, så det är inte ofta jag startar upp denna här nu för tiden.
Helgen har i alla fall passerat, i fredags var jag bara hemma och kollade Idol (jaaaa, Erik & Calle i finaal!), sjukt skönt att bara ta det lugnt faktiskt. Fick även lite härlig BB-feeling förmedlad från P genom telefonen :) 
På lördagen gick jag upp rätt tidig och satte mig på bussen till Landvetter där Ellinor inte väntade mig ;) Efter lite panik kom jag fram i alla fall och vi satte igång med handling, julkola mm. Kvällen blev grymt lyckad, måånga skratt och sjukt skönt att bara vara med en samling goa människor :) Sen vid halv ett bar det dock av in till stan med Moa (körd av nyblivna chauffören Ida!), där vi mötte upp P och hans kompisar. Efter lite velande hamnade vi på ett ställe som jag av olika skäl väljer att inte nämna namnet på haha ;) En mysig avslutning på kvällen i alla fall. :)

Gårdagen blev familjedag, fika o lunch i stan, Jul på Liseberg, hela köret. Kom hem långt om länge, halv åtta, och då blev det promenad med P trots att jag var dyngförkyld och antagligen smittade ner hela honom.. :) Blev sedan en tidig kväll och jag sov sjukt mycket inatt, ändå vaknade jag upp ännu mer förkyld idag. :( Orkar inte bli sjuk..

Förutom förkylningen som smugit sig på, matteprov på torsdag och en presentation i Internationella relationer på onsdag mår jag bra :) Känner mig gladare än på länge, och om vissa personer bara kunde mind their own buissness så skulle allt vara frid och fröjd. Puss på er alla fina ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Coco - livet tillsammans med en Amstaff

Skönt o höra att man inte är ensam, haha.. Datorn rör man knappt när man har Iphone :) Som du säger, man kan ju göra ALLT på den så :D

2009-12-09 @ 10:12:08
URL: http://illya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0