Love Laugh and Live your Dreams

Hej underbaringar!

Nu är det bannemej nästan jullov, jag skulle nog nästan vilja säga att det faktiskt ÄR jullov nu. Vi möttes av det oerhört uppiggande beskedet att vi är lediga imorgon, och på fredag är det bara avslutning kl 10 i Konserthuset, sedan är det loooooov! Dock kommer lovet att innefatta en hel del jobb, men det är grymt mycket bättre än att gå i skolan.

Dagen idag spenderades först med en filiosofilektion där Philip förespråkade rätten att använda dödshjälp på för tidigt födda barn, eftersom att föräldrarna i dessa fall ändå inte vill ha barnet. Han hävdade också att om barnet är fött en månad för tidigt kommer det inte att få ett bra liv, och det är därför snarare av ren barmhärtighet som man tar livet av det innan det ens har börjat. Jag skulle kunna döda den killen, helt ärligt. Sjuk. I. Huvudet.

Sedan tog vi oss en håltimma, jag, Ellinor och Cornelia, och den spenderades på Espresso House med en mycket god kyckling/baconmacka till frunch + en massa gott snack på det. Gillas! Tillbaka till skolan för en gympalektion som vi ändå inte var med på, och sedan åkte jag återigen till stan för att träffa nyblivna chauffören Moa. Blev en fika på Mixit, mucho mysigt! :) Riktigt satans kallt var det ute, så jag hoppade över promenixen som väntade med mamma o gänget, blir en myskväll framför tvn med pepparkakor och Bonde söker fru istället ;).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0