10 December

Hej bloggen,

hur mår ni idag? Jag är fortfarande hemma från skolan, men mår trots allt bättre! Ikväll kommer min favoritJonna hot för fika och promenad och då gör jag bäst i att vara pigg och kry. Var ändå ganska effektiv igår, städade hela mitt rum (på riktigt), pimpade det ganska rejält med julpynt, bäddade rent i sängen och pluggade. När jag var klar hade min kroppstemperatur höjt sig gaanska mycket, kanske inte så smart att överanstränga sig liksom..

Tog mig faktiskt ut i några timmar på kvällen, kände att jag behövde lite frisk luft (eller hur var det nu?), och btw är det helt totalt lovely att min kära mor läser min blogg - HEJ MAMMA! - att man aldrig kan få vara ifreeeed. Nej men visst, får man som förälder inte reda på saker i sin dotters liv IRL, ja men får man ju ta till Internet, elleeeeer? Sucken.

Ska i alla fall bli skönt att komma iväg till skolan imorgon, även om de e lite halvskönt att dega här hemma så blir det i längden GALET långtråkigt och ångesten över att missa så mycket börjar krypa sig på. En sak som är riktigt jävla mental är att det är en skolvecka kvar till jullovet. Vad hände där liksom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0