Wihiie

Sådär, lättnad, nu har jag fått köpt mig en kalender! Så man kan få lite ordning på saker och ting igen, det håller ju inte att ha sina happenings uppskrivna i familjens gemensamma kalender som hänger framme på köksväggen fri för allmän beskådan. Nej, nej. Det går inte. Och mobilens kalender är inte heller något att hurra för. Så nu är jag lugn, nu är mina kommande viktiga händelser inskrivna. Som om jag skulle missa dom liksom.

En annan grej. Jag och Karin bokade tid för gaddning idag..!! Gaah. I'm so excited, jag verkligen läängtar. Killen som ska göra den, Richard, var jättetrevlig så det kändes skönt. Hade aldrig vågat lägga mig framför någon hårdhudad typ med hästsvans och tatueringar över hela kroppen, vet inte varför, men det hade känts lite lätt creepy.
Han var i alla fall runt.. 28? Och har varit graffiti-målare, så han kan ju det här med texter. Känns bra! Åh, ska bli så satans kul och spännande att äntligen göra min tatuering, har funderat från och till i ett och ett halvt år nu.

Annars då? Kenzas update är riktigt usel nu tycker jag, till och med jag är ju mer aktiv. Och nu ska jag se på O.C. Peace out.

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hoppas du haft en kanonbra dag hittils!

Och att du får en bra kväll :)

Kramar

2009-08-05 @ 16:07:21
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0