Torsdag

Ledsen för bad update, men nu går jag in i jobb-koma i några dagar. Närmare bestämt fyra. Ända tills på söndag jobbar jag. Och idag var det fanimej helt otroligt, vad är det för fel på folk som kommer och handlar en minut i tio. Vi stänger tio! Jag för min egen del skulle aldrig få för mig att åka o storhandla bara en liten stund innan affären stänger. Men men, alla är vi olika, önskar bara att folk hade lite mer innanför pannbenet. Oj vad jag låter arg nu. Riktigt så illa är det inte.

En utgång med jobbarkompisarna missade och också. Jaja. Efter min jobb-koma som slutar på söndag ska jag träffa min älsklingsfru och rumskompis Nina på måndag för en heldag i den stora staden (ska försöka hinna med packning etc innan dess). Ska säga farväl eftersom att jag på tisdag åker till paradiset med Cornelia. Lovely. Kommer vara bort i drygt två veckor i och med att Sthlms-resan nästan överlappar Zante.

Nu ska jag läsa och sen sova, och ladda inför att vara riktigt pigg och alert imon på mitt arbete (ironiii om Calle läser).

Peace out / M

Kommentarer
Postat av: Sophie

Super gulig hund i headern, är den din? :)

2009-08-07 @ 23:40:32
URL: http://brunettes.blogg.se/
Postat av: Carl gustaf P

OM jag gör! haha

2009-08-08 @ 22:57:07
Postat av: Johanna

fin blogg:)

2009-08-09 @ 08:03:25
URL: http://itsjohanna.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

vilken söt hund du har i menyn ^^

2009-08-09 @ 11:38:01
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0