Tingaaling

Hej hopp i regnet,

sitter hemma hos Ida nu och kollar på TV. Snart dags för Beck, men innan dess roar vi oss med Lotta på Liseberg, hehe. Min bror och hans friends är där i hopp om att komma med på TV, och visst syntes dom i rutan för en liten stund sedan. Vilken bragd.

Vi har suttit här och längtat oss bort till varma Grekland, man blir ju allvarligt talat deprimerad av detta vädret (som jag sagt ett x antal ggr innan), men om en vecka är Ida, Karolina och Olivia nere i värmen, och jag och Cornelia strax på väg. Lovelyyy. Jahaa. Har väl inte så mycket mer att skriva just nu.. JO!

Juste, blev ju väldigt mycket "Calle" i gårdagens inlägg, och på grund av detta fick jag sedan en fin liten kommentar från "cp", hehe. Ingen kärleksförklaring direkt, utan snarare lite elaka ord, USCH! Inte så att jag tar åt mig men jag vill ändå be om en lite vänligare ton här omkring.. Känn ironin i det jag skriver och må gott! xD

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: Vilken bra text på en tatuering =)



Nu har jag precis lagt upp bilder från helgen i bloggen och ska snart hoppa in i duschen innan jag går och lägger mig. Jag har börjat jobba nu, så jag måste börja lägga mig tidigare. Men jag jobbar bara idag och imorgon sen ska jag till Gotland 5 dagar med en kompis =)



Vad gör du då?



Kram

2009-08-03 @ 22:12:26
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0