Tihi

Hehe, bland alla fina kommentarer gömmer sig ibland några stolpskott. "Da du latet som om du var en annen og senere skulle forsvare Kenza var rett og slett teit! Jævla dritt unge ;p!" löd en kommentar jag fått när jag loggade in idag. Ovanför kommentaren var en länk till ett av Kenzas gamla inlägg, tror det var från januari 2007 eller liknande. Där hade jag kommenterat och gått på lite mot en av hennes läsare som skrivit nåt om att hennes hund senare i livet skulle få sneda höfter bara för att den rastades eller liknande.

Det denna norska, arga (?) läsare nu menar är att jag var personen som hade kommenterat i olika namn, först för att "angripa" Kenza och senare i nytt namn "försvara" henne. Hehe. Förlåt mig men det är inte riktigt sånt jag håller på med. Hoppas att du kära norsk förstår att jag inte hade några onda avsikter, att jag endast skrev vad jag tyckte (och faktiskt försvarade Kenza) och att jag endast skrev en kommentar. Sen kan man ju undra om man kanske har lite för mycket fritid om man sitter och lusläser Kenzas gamla kommentarer från 2007. Nåja, nog tjatat om det.

Glad lördag på er! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0