Storstädning?

Shit vad jag kan vara discplinerad och duktig om jag bara vill (vilket inte är så ofta). Nu har jag faktiskt rensat och städat hela mitt rum. Och det behövdes kan jag ju säga... Fyfan vad här såg ut. Och jag kan ju sätta en ganska stor peng på att det kommer se likadant ut i slutet av veckan, men det är en annan femma.
Jag kan faktiskt inte hjälpa att jag har fö mycket kläder för mina två minigarderober. Men nu är dom rensade också, och några plagg fick lämna mig och gå vidare till antingen soptunnan eller kusinen.

Nu lyder planerna för dagen: dusch, sedan promenad med Greta och därefter in till stan med min kurre. Wie, vi ska boka tattoo-tid idag! =) Äntligen äntligen. Ska även få tag i min efterlängtade almanacka från Ordning & Reda tänkte jag, och ev växla pengar. Om precis en vecka ligger vi på playan!! :D



Äntligen hittade jag låten som jag och Nina hörde på Zante och INTE visste vem det var som sjöng. Är inget stort Gaga-fan, så det kanske inte var så konstigt, men älskar denna låten och särskilt refrängen. Fick dessutom en smärre chock när jag såg att självaste Alexander Skarsgård är med i videon! Den är lång, men värd att kolla på, i början pratar Gaga svenska med Skarsgård, hehe, låter lite lustigt..

Kommentarer
Postat av: Naima

Hej på dig =)

Haft en bra dag ?



Jag har för en liten stund sen skrivet lite om hissar och dissar så du kan söka in i min blogg www.naaimas.blogg.se och skriva din åsikt



Kram // Naima

2009-08-05 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0