Kväll på stan

Håller på att fixa mig lite nu, dock svårt att hitta kläder för detta jobbiga väder. Ena stunden sol, andra stunden höst-mulet och blåsigt. Vad ska man ha på sig? Dock tror jag jag har bestämt mig nu, det blir faktiskt svarta strumpbyxor, hur tråkigt det än låter "mitt i sommaren", åkte hem från stan häromkvällen - barbent - och det gör jag inte om! Fy fasen vad kallt det var.

Ikväll blir det i alla fall U2-stämning på stan tillsammans med bästa Moa. Hade ju helst av allt velat stå inne på Ullevi tillsammans med tiotusentals andra och hoppa och sjunga, men pengarna räcker inte till allt här i världen. Så istället får det bli en fika på något mysigt café och därefter tänkte vi i alla fall lyssna lite på spektaklet ;)


Kommentarer
Postat av: My

Kikar in och säger hej, hoppas allt är bra med du? :)

2009-08-01 @ 18:38:16
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0