Cut

Så var det det där med uppdatering igen ja. Den suger ju för tillfället, det kan vi alla vara överens om. Till mitt försvar (om man nu måste ha ett sånt?) kan jag ju säga att jag inte är helt frisk och kry (ännu!). Har varit sjuk/krasslig/o-frisk i över en och en halv vecka nu, ända sedan Grekland. Inte kul. Har dock släppt tankarna på svininfluensan, jag kan fan inte vara så satans hypokondrisk hela tiden. Nej, det är väl nån enveten förkylning/hosta/halsont + feber & yrsel som vägrar ge med sig. Nu har jag dock bara förkylningen och histan kvar, så tummen upp för det!

För övrigt har jag varit och klippt mig nu. Och jag har inget mer att säga än att jag ska aldrig mer klippa mig. Helt seriöst så hatar frisörer mig. Och mitt hår. Dom vill se det dö. Jag kan ju erkänna att jag har misshandlat mitt hår ganska så grovt under sommaren med två utlandsresor där det varit slit och släng hela tiden; sol, saltvatten, klour + massa produkter och styling på kvällarna kanske inte är bästa huskuren. Men vafan.

Jag var på min vanliga frisörsalong, men fick en ny frisör som inte kunde svenska. Rätt kul och så. Och som alltid när man verkligen behöver göra sig förstådd på engelska så finns inte orden där. Vafan heter toppar liksom? "Ah, eh, don´t cut to much, just like 1 or 2 centimetres.. eh.. yes I know my hair's in very bad shape.." Jösses.

Ja, nu blir det i alla fall inte klippning än på ett bra tag. Nån gång innan studenten kanske vore trevligt. Men då tar jag nog fram saxen själv, verkar som att det är enda chansen att få det som man vill.


Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: Åh vad skojigt. de är mycket söta :) Hehe. min kompis har en sådan. SJälv har man en eurasier :)

2009-08-26 @ 19:04:33
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0