Bättre sent än aldrig, som vi säger..

Något delayed, men här är den i alla fall: fredagens outfit. Och jag inser själv hur oerhört nice jag ser ut med regnblött, äckligt hår, men det är helt enkelt något ni får stå ut med. ;) Jag kan faktiskt inte hjälpa att Sverige det regnade krokodiltårar och att jag glömde mitt paraply hemma. Sucken.



(klicka på de små bilderna för att förstora)

Skinnjacka - MQ
Vit farfarströja - Indiska
Jeans - H&M
Sjal - Atlas
Ballerina - Indiska

(Blomma i bakgrunden - Blomsterlandet)




Kommentarer
Postat av: Tobias

Det verkar som så ;) jag får träna upp mitt öga också så jag kan genomskåda sån där skönhet, haha

2009-08-30 @ 10:51:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: carro

HAHA mitt hår blir också alldeles "krulligt" där fram när det regnar.. men det är lite småcharmigt :D

2009-08-30 @ 20:49:11
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0