AmandaVarDet

Herregud, jag tycker så synd om den tjejen. Jösses. Jag är antagligen helt efterbliven som inte upptäckt henne förrän nu, men jag måste säga att jag är glad att jag hittills har skonats från denna flicka.
Hon måste göra sig till i sina videobloggar (åtminstone hoppas man ju det..?), för vi vet ju alla vid det här laget att provokation = många läsare. Se bara på Kissie. Och nu kommer alla dessa andra tjejer som vill vara precis som henne.
Denna tjejen, AmandaVarDet, och hennes videobloggar, kan nog vara bland det pinsammaste jag sett. Alltså riktigt, riktigt illa. Och visst, det drar läsar, det gör det. Jag kan mycket väl tänka mig att folk går in på hennes blogg om och om igen, även fast de hatar henne, bara för att se hur mycket mer patetisk hon kan bli. Men sen kan man ju också se det som så att fine, läsarantalet stiger i höjden, men hur ser framtiden ut för denna stackars tjej (och alla andra som är som henne)? Vad hon antagligen inte vet är att hon gräver sin egen grav med dessa videobloggar. Om hon någon gång i framtiden skulle vilja bli tagen på allvar, kan det nog bli oerhört svårt. Rentav omöjligt. Dessa videobloggar kommer föralltid att finnas kvar, och det är ganska troligt att de kommer att slå tillbaka på henne om hon någon gång vill söka ett seriöst jobb.

För kom igen, vem vill anställa en läkare/jurist/ekonom/whatever som har stått i sitt badrum och filmat sig själv med sin mobil och knappt fått fram något som är hörbart för en människa, samt slänger in ett "mmh!" var tionde sekund.? Jag vet inte, men jag skulle aldrig någonsin kunna ta en sån person på allvar.


Här ---> LÄNK kan ni se en av hennes videobloggar


Kommentarer
Postat av: Moa

eeh mhh hihi, mhh aa mhh....asjobbig

2009-08-31 @ 17:35:59
Postat av: Cassandra

Jag blir nästna illamående när jag kollar hennes videobloggar, det kryper i hela kroppen och jag måste trycka ner internet innan jag får ett anfall, haha. Blir tokig! haha :P

2009-09-01 @ 11:55:19
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

hehe jag klarar itne av det, fattar inte att 1000 tals personer kan klicka in på hennes blogg varje dag och läsa hennes inlägg och titta på de där videosarna.. men hon gör det til lett skämt vilket leder till att alla skriver om det och då blir man ju stor.. ´gah, tycker också synd om henne!

Ha en toppen bra kväll! ;-)

2009-09-01 @ 20:33:28
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0