Wednesday

Hej hopp i lingonskogen,

tyckte nästan det var dags för ett inlägg, det har ju inte blivit så värst många av den sorten på det senaste. Idag har jag en riktigt chill-dag, är grymt trött och vad passar då bättre än att parkera i sängen med datorn i knäet och kolla på film.? Kom hem vid elva i förmiddags efter att ha sovit hos Carro och stigit upp nollåttanollnoll imorse för att ha körlektion klockan halv tio. Hallelujah! Tror aldrig jag har kört så illa som idag.

Gårdagskvällen/natten spenderades först på Victoria där vi tog ett glas vin och snackade, mycket trevligt! Sedan bar det av till Park Lane där det var "påsklovsinvigning" eller något liknande. Faktiskt riktigt kul, och ett himla nice ställe, dit lär vi återvända.

Som sagt, resten av dagen ska jag spendera på samma sätt, kollar just nu på Gossip Girl, tänkte kolla på En shopaholics bekännelser sedan också. Ikväll blir det övningskörning, om jag har piggnat till vilket vi hoppas på!

Have a nice day. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0