Sunday sunday

Hej på er. :)

Redan söndagkväll, men kan ändå inte säga att helgen har gått sådär fruktansvärt snabbt som man brukar tycka. Fredagskvällen spenderades med Ida, Karolina och Olivia, först på Kafé Vallgatan där vi satt och snackade skit, sedan förflyttade vi oss via Idas eget lilla ICA, hem till Idas place där vi fixade i ordning Frödinge kladdkaka, vaniljglass och varma hallon, finns det något godare? Varma hallon och vaniljglass har blivit mitt nya snacks. Till detta goda såg vi på "Fyra födelsedagar och ett fiasko", ni vet den gamla Eva&Adam-filmen.? :) Älska den, och ÄLSKA Tobbe! Tack tjejer för en grymt mysig kväll! ♥ Dock avslutades den för min del väldigt hastigt då jag insåg att sista bussen på över en timma gick om fem minuter så jag fick i all hast kasta på mig skorna och rusa i galopp ner för Idas trappor. Hann som tur var med spårvagnen där jag var helt ensam sånär som på en lite för överförfriskad kille, som nog var lite sällskapssjuk för efter ett tag kom han fram och pratade. Vi hade en trevlig konversation tills han kom på att han satt sig på spårvagnen åt fel håll... Haha. Lyckat!

På lördagen åkte jag med pappa på lite ärenden innan det klockan tre var dags för jobb. Kändes väl lite sådär att sitta inne och jobba i det fina vädret, särskilt när man såg alla sommarklädda människor komma in och handla engångsgrillar, korv och öl. Men men, goa pengar i alla fall, alltid något att trösta sig med.

Idag söndag, min bror konfirmerades så vi var på plats i kyrkan klockan ett. Efter det kom hela släkten hit och de sista gick härifrån vid halv åtta (!). Trött, mycket trött var jag efter det, och hela familjen med mig så jag och min bror åkte och köpte pizza till middag. Onyttigt, men ack så gott. Kändes gött att få köra lite också, man får ju passa på så ofta man kan lägga beslag på bilen ;)

Nu ska jag se klart på söndagsfilmen, Van Veteeren, riktigt bra är den! :) Sov gott ♥

Den här låten har varit mitt beroende hela veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0