SOLSKEN!

En helt underbar dag har det varit idag, vädret är ju som en dröm just nu! Och det ska hålla i sig över helgen också, så kan man vara annat än glaad!? :) Nej, just det.
Ganska så seg dag i skolan var det idag, en lektion på morgonen sedan mega-håltimma för att ha två lektioner till och sedan sluta klockan tre. Dock smet jag och Ärret iväg tidigare, hoppas inte att Gunilla märkte detta.. Väl hemma från skolan åt jag middag och sen åkte jag och mami till Frölunda Torg där jag fick agera smakråd till min mor som köpte lite nya kläder. Lite mat-shopping blev det också, sen begav vi oss hemåt. Hann bara byta om och sen iväg igen till träningen, bilen var ledig idag så jag tog den, kan inte beskriva känslan av att bara kunna ta bilen och köra iväg helt själv. Har nog inte riktigt sjunkit in ännu :) Efter passet körde jag ner till ICA (typ två meter:P) och handlade lite dricka för bastuföreningen, handlade även lite öl och tänkte att åh då kanske jag får använda mitt legg för första gången (förutom på krogen), men nej. Ölen passerade kassan och jag behövde INTE visa legg, blev faktiskt en aning besviken! ;) :O

Imorgon är det fredag, vilket betyder en ganska så orchig dag i skolan, men på kvällen blir det antagligen grillning vid havet med några av mina favoriter och det är sånt vi g(r)illar! Och en annan grej; läste på Liseberg hemsida att Håkan kommer till Liseberg i år med, lycka! :D Det känns som att det aldrig är riktigt säkert om han ska komma dit eller inte, o sen får man reda på det i sista stund, men nu är det bokat och klart redan nu: 18e september, be there :)

Have a nice ♥


Lyssna och njut...

Kommentarer
Postat av: CONRELIA

NÄ VAD DET ÄR SYND OM MATILDA SOM INTE BEHÖVER VISA LEGG^^ PUSSS PÅ DIG MIN SÖTSAK<3

2009-04-25 @ 19:18:04
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0