Sjuk...

... ja, idag är jag hemma och är sjuk. Vaknade imorse av klockan vid halv sju, gick upp och drog upp rullgardinen och fick se en klarblå himmel, men kände att halsen värkte och såvida jag inte tittade rakt fram dunkade huvudet nåt så in i bänken. Gick ner på nedervåningen, fick fram febertermometern bara för att upptäcka att betterierna var slut.
Tanken på en hel dag i skolan med mitt huvud fick mig att må ännu sämre så jag gick upp, drog ner rullgardinen igen och somnade om. När jag vaknade igen var klockan tio över tio.

Sedan dess har jag mest legat i min säng, kollat på gamla avsnitt av Sanningens Ögonblick, Gossip Girl, gjort geografiuppgiften, pratat med min mamma om min idiot-lärare. Nu tänkte jag alldeles stra gå ner och äta lite middag, blir kycklingwok med nudlar. :) Börjar känna mig bättre så jag tror jag kör bort en snabbis till jobbet sen och lämnar in min lista på när jag kan jobba i sommar. Vill gärna ha det klart så att jag inte får några stora överraskningar sen..

Sköt om er. ♥


Dagens låt - Roll the credits

Kommentarer
Postat av: Becca

bra låt och fin blogg du har! :D

2009-04-22 @ 16:41:00
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0