Memories

Det är verkligen helt galet vilka känslor en LÅT kan framkalla. Lyssnade precis på låten nedan, och helt plötsligt var jag inte längre i Sverige. Jag sjöng med i texten och befann mig på Kreta, Platanias gator, sjungandes på balkongen med fem underbara människor. Tror alltid jag kommer ha en lista med låtar som jag förknippar med den resan.

Tyvärr ska vi inte göra någon resa tillsammans i sommar, alla har mycket på sitt håll och vi har ännu inte lyckats få ihop nån gemensam happening, men jag hoppas att det kommer. Någonting här i Sverige ska vi nog kunna ordna. Dock är det en annan sak med en utlandssemester... Hoppas att vi hinner med någon mer innan vi tar studenten, på ett eller annat sätt. Efter skolan är slut drar ju alla åt olika håll :'( Oj va sentimental jag blev nu, men jag tycker om mina tjejer. ♥


Kommentarer
Postat av: Idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jag tycker om dig med <3

2009-04-14 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0