Lovely wednesday

Godmorgon!!

Vaknade upp med världens bästa känsla i magen och jag tror bannemej att jag till och med hade ett leende på läpparna.! Vädret  ser lite mulet ut, men vad gör det när man har körkooooooort!? :D Waaah, det börjar sjunka in nu, och jag är så SATANS glad att jag knappt tror det är sant. Känns som jag har hållit på i evigheter med övningskörning och teori hit och dit, men no more! Äntligen får man tid över till en massa annat som faktiskt har fått lida under tiden (t ex skola och träning). Känns helt underbart! ♥

Idag blir det skola fram till två och sedan hem och sätta mig med en massa massa naturplugg, som jag inte har hunnit sätta igång med innan och provet är imon, men det ska gå bra. ;) Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan förstå hur glad och lättad du måste vara :D grattis igen! nu kan du j åka bil till skolan. Kör försiktigt och föresten tycker jag det är dags att dra ihop ett gäng och ses snart :) PUSS på dig! :*

2009-04-15 @ 20:56:10
Postat av: Lina

Bloglovin?????



http://www.bloglovin.com/blogg/564314/vilkendagsomhelstnu?claim=sbv2vh2knqa

2009-04-16 @ 00:33:21
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken fin och bra blogg du hade:)

Om du är intresserad av Spotify, så är det en tävling på min blogg just nu. Lottar ut fem Spotify invites. Ha en trevlig kväll:)

2009-04-18 @ 19:26:45
URL: http://emmaquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0