Jag förstör denna bloggen med mig själv

Seeeeeriööst, jag spyr på den här bloggen snart. Orkar inte med att den är så fruktansvärt dålig, så sjukt o-uppdaterad och bara allmänt livlös. Den är inte värd det. Att vara dålig alltså. Men jag vet inte, såhär har jag sagt innan, så det är väl antagligen bara att suck it up, läsa en jävla massa dåliga, ointressanta inlägg och sen kaanske om man har tur få se nåt inlägg med lite substans i.

Jag orkar liksom inte blogga för tillfället. Det är LOV, det är SOL, det är VÅÅR, jag vill inte sitta inne vid datorn. Hamnar jag här är det svårt att ta sig härifrån liksom, så därför tar jag helst inte risken för ofta. Har klarat mig rätt bra det senaste dagarna, iofs mycket pga att jag inte hunnit, men ändå. Har lite nya bilder och sånt, kanske kommer dom upp ikväll, men jag skulle ju inte hoppas på för mycket.
Ikväll ska jag faktiskt vara nördig och glo på TV en himla massa, vi har alla kanaler den här helgen juue! :) Annara har vi bara skogsTV och då är det inte för kul att se på TV. Men ikväll blir det GossipGirl, Wipeout och nåt annat som jag inte kommer ihåg. Sköt om er, puss. ♥

Kommentarer
Postat av: CORNELIA

TACK FÖR EN AWESOME KVÄLL! BTW, JAG HAR ÄNTLIGEN UPPDATERAT PÅ BLOGGEN, KÄNNER MIG DUKTIG=)

2009-04-08 @ 19:52:14
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0