Godnatt

Blir ett kvälls/nattinlägg, vilket inte är så vanligt när det gäller mig. Är ingen vidare nattuggla, snarare en morgonmänniska. Ska alldeles strax ta och släcka lampan och sova, tror jag behöver lite sömn då det känns som att jag håller på att dra på mig en förkylning.. :/ inget vidare alls i så fall, jag som aldrig blir av med mina förkylningar...

Dagen på jobbet idag var helt okej, ett bekant ansikte (ögongodis!!) som jag inte sett på länge dök upp, och herre, vissa personer får verkligen ens knän att vika sig. Även ett annat sällskap, men en speciell person som jag inte avslutade saker och ting så bra med, kom in och handlade. Men det är smällar man får ta, kan ju inte gärna springa och gömma mig när folk kommer och handlar. Sparar nog lite detaljer, Ida och ni andra jag lovar att ni ska få veta om ni nu blev nyfikna (för jaaaa ni tycker ju att vi kommunicerar genom bloggen numera, så därför ska jag inte skriva ut någonting här så att vi istället har nånting att prata om när vi ses, höhö).

Imorgon blir det i alla fall konfirmation för min bror, sedan kommer hela släkten hit. Var visst prat om fotboll på eftermiddagen, får se hur det blir med det! Godnatt på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Quist

Så lite så :) Tyvärr! Du kom precis försent :/ Men kan lova dig att det kommer fler chanser så var inte allt för ledsen ;) Ha en fortsatt trevlig kväll! :)



/Emma

2009-04-19 @ 00:47:50
URL: http://www.emmaquist.se
Postat av: ellinor

haha nu blir jag uber-nyfiken! Spanskan imorgon, time for catch up.

2009-04-19 @ 14:43:42
Postat av: Claudia

Fin blogg du har! :)

2009-04-19 @ 19:44:43
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0