Björk & Berries

Björk & Berries är ett märke som jag faktiskt inte alls hört talas om innan, inte jag själv fick ett body butter ur serien Wild Strawberry och min mamma fick kort därefter en duschcreme ur deras serie Birch Apple i födelsedagspresent. Den doftar helt underbart, riktigt mycket äpple. Kan verkligen rekommendera deras produkter, de känns lyxiga utan att vara för dyra. :) Finns bland annat att köpa på Åhlens City.


Duschcremen ur denna serien är helt underbar!


Har även body butter från serien till höger, nästa köp blir nog en produkt från "Honey Vanilla"
(Klicka på bilderna för att förstora)


Kommentarer
Postat av: caroline

Gillar du att åka kryssning som jag? Ta en titt i min nya blogg och skriv gärna vad du vill veta om andra kryssningar:)

2009-05-02 @ 05:06:16
URL: http://kryssningar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Om du inte redan är medlem så rekommenderar jag dig till att bli det!

Sidan heter FreeStreet och går ut på att du samlar poäng genom att göra erbjudanden, värva m.m.

Poängen växlar du sedan in mot presentkort, biobiljetter etc.

Nu i maj så pågår det även en tävling där du kan vinna tusentals kronor! :D

Sidan är dessutom ny vilket innebär, att du har väldigt enkelt för att värva medlemmar och tjäna poäng! Det tar inte slut här, om du dessutom blir medlem via länken nedan så får du 25 poäng att börja med!! :D

http://www.freestreet.se/?r=4575



Lycka till! :D <3

2009-05-03 @ 12:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0