You wake up in the morning and your head feels twice the size

Hemma från skolan idag med.
Känner mig otroligt seg idag, kanske till och med sämre än igår. Why lix.
Kan inte bara denna jävulska infektion gå ur min kropp och lämna mig ifred. Sov till och med läänge inatt, från halv elva till tio. Och ändå var jag mer död än levande när jag vaknade. Kanske för att jag inte ätit något på över ett dygn.
What´s up med nässprayet jag fick liksom. Typ aptitdämpande. Men mamma fick i alla fall tvingat i mig en macka och ett päron.

Sen så ska jag faktiskt klippa mig idag. Buhu. Hemska tanke.
Kände dock att jag var tvungen att bryta mönstret. Komma ut i omvärlden igen liksom.
Vi får se hur det blir, räkna inte med bild. Däremot tog jag ett par bilder på min kjol igår, dom kanske kommer upp.
Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch, annars kanske inte frisören ens vill klippa mig. Yeye.




Bebbe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0