Ohoh

Nu har jag levt lite risky i nån timma. Så risky som det går att leva när man ligger i sängen och är sjuk vill säga.
Men en jävla massa bra musik har jag nu. And it makes me feel good.
Det behövdes efter att typ en femtedel av mitt iTunes raderats på nåt jävla vänster.
Lyssna på Amy MacDonald om ni inte har nåt att göra. Eller, även om ni har nåt att göra så lyssna på henne.
Det är värt det.
Lite gott och blandat från Kreta blev det också, men nu känner jag att datorn bränt ett hål på mina ben, så jag ska nog pallra mig från den ena elektroniska apparaten till den andra. Det får man göra när man är sick.

Just det.
Skulle ta kort på min kjol som är klar nu. Blev skitfin.
Men mitt kamerabatteri var dött. Så det får bli imon.
Kanske tillsammans med min nya frilla.


En bild från när man fortfarande hade hälsan i behåll. Höhö.
Jag och Ellipellifant på Kreeta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0