Morgonstund har guld i mun

Godmorgon bloggen.!
Solen skiner idag med, härligt. :) Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, mer än att jag ska till vårdcentralen. Måste kolla upp vad det är för fel på mig, haha. Nej, men ska ta nåt prov för att se varför jag är så förbaskat trött hela tiden.
Skulle egentligen träffa Nina idag, men hade ju totalt glömt av tiden hos läkaren. Illa illa. Så det får bli telefonmöte med henne lite senare istället ;).

Igår var en riktigt slapp dag, var ute på en riktigt lång härlig promenad i över en timma med Elsa. Hur skönt som helst verkligen. Sedan när jag kom hem städade jag mitt rum! Mamma, vad det behövdes. Jag skäms över att säga det, men jag är verkligen usel på att städa... Dammsuga, dammtorka, plocka undan, allt sånt! Bara slänger kläder omkring mig och ... Nej fy. Det är riktigt illa. Måste skärpa mig. Men därför kände jag iaf att det var dags att städa ordentligt igår. Så jag plockade i ordning allting på mitt sminkbord, städade min garderob (!), plockade undan sommarkläder, slängde en del kläder, dammsög, damtorkade och fixade i ordning med en massa nya kort på min dörr. Skönt att ha det gjort.

På kvällen var jag bara hemma, eftersom jag vill bli helt frisk. Så störigt att inte kunna göra något! J försökte få ut mig, och jag ville så gärna men jag vet att om jag hade hängt på så hade jag inte varit kry idag.. Känner mig ändå helt okej nu, förutom tröttheten då. Och jag vill kunna börja träna och så NU, så jag måste verkligen ta det försiktigt och inte bli sjuk igen. Men det är tråkigt att vara så begränsad.. Satt iaf hemma med familjen och såg på Min brors flickvän samt kollade på Svensson, Svensson. Skoj skoj. Läste även ut boken vi ska läsa i svenskan tills på fredag, så det är skönt att vara klar med den.

Med detta oerhört intressanta inlägg vill jag bara redogöra för vad jag gjorde igår, nu ska jag klä på mig. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0