Monday

Goddagens !

Måndagens skola över, nu är det bara tre dagar kvar, för vi är lediga på fredag! =D Wie. Har precis ätit middag med la familia minus min bror som är ute och, tro det eller ej, säljer jultidningar. Höhö. Men jag måste erkänna att det är rätt grymt, för han kommer att få ett Wii Fit till sitt Nintendo Wii, och DET är kul vill jag lova. Så jag ska typ spela det vaarje dag, mihi =). Motion får man också, det är ju grrrrrrrrrreat!

Till middag idag blev det jättegoda kycklingbiffar med sallad och min nationalrätt keso. Mumma, mami hade gjort biffarna och dom var sehr gut, MEN hon hade hackat i typ två pirri-pirri (hum?) och jag kan säga så mycket som att min mun fullkomligt brann. Inte kul.

Nu ska jag faktiskt pallra mig från datorn, det bär av till gymmet och sen blir det plugg på hög nivå. See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0