Långa vägar

Nu har det blivit lite glest mellan uppdateringarna igen. Men i fredags var jag i alla fall på Håkan på Liseberg, och det kan inte beskrivas på annat sätt än med ett endaste ord: MAGISKT. Som vanligt.
Ljuvligt härligt bra att stå/dansa/hoppa/ramla/trängas med 17 000 andra galna människor, att andas in hela håkanatmosfären och bara njuta. Skriksjunga sig hes. För bra.

Igår jobbade jag till klockan två, och sen var jag hemma och chillade en stund. På kvällen åkte jag till Tess och hängde där under kvällen tillsammans med aidshostande Jesper och nån annan random kille. Vi såg på The Notebook och grät.
Idag ska jag övningsköra och ta hand om mig själv. Kanske träna också, vi får se. Ha en fin söndag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0