Ibland är en dröm det finaste man har

Mycket dåligt kan sägas om Facebook, och gudarna ska veta att jag spenderar alldeles för mycket tid med att slö-titta runt på den sidan. Så är det.
Men igår upplevde jag ett Hallelujahmoment när jag loggade in, en sak som gjorde att jag antagligen kommer vara sidan trogen i åtminstone några månader till.
Som Håkan-fan fick jag ett mail/note/whatever där jag såg att han ju faktiskt kommer till Liseberg i år med. Håkan alltså.
Sen att jag egentligen fick det där meddelandet för typ längesen utan att ha sett det, och att många andra säkert vetat om det lång tid före mig, det gör ingenting.
Mitt i allt elände blev det en ljusglimt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0