Hunnebo

Hej bloggen! :D

Hann inte uppdatera på hela dagen igår, illa illa, särskilt eftersom jag sa til Cornelia "För fan Cornelia, uppdatera bloggen meeeer, jag uppdaterar vaarje dag!" Haha :P Jaja.
I alla fall så var anledningen till att jag inte uppdaterade att vi var i Hunnebostrand med klassen. Eller hela klassen utom sex stycken som tyvärr inte kunde. Måste säga att det var en mycket lyckad tillställning! =)(Y) Så jävla kul att se hela klassen dragen..! Blev lite hetsdrickning över det hela vid middagen måste jag dock säga. Kan Emeeliie, kan Eeemeliee, kan Emelie dricka sprit... Hahah. Mycket roligt. En del lite knasiga, konstiga, onödiga grejer också kanske, men höjdpunkterna var helt klart; när David sjöng (för övrigt sjunger han helt jävla galet bra, och helt jävla galet likt Howie Day), när Calle spelade Håkan-låtar på gitarren och jag, han och Josefina studsade omkring på altanen och skreksjöng som galna och sist men absolut inte minst när Thai var som rundast under fötterna!

Bussresan dit var jobbig as hell, med tre byten och inga sittplatser, och när vi väl var framme fick vi gå och gå och gå och gå, och sen var vi till slut framme. Hua. Då var maten framdukad, det blidde potatissallad, vanlig sallad samt grillad kyckling och revbenspjäll. Men det blev som sagt inte så mycket mat för folket, annat var det senare vid midnatt. Då kom suget och alla chipspåsar åkte fram haha :P Hetsätning på hög nivå skulle jag vilja säga. I vårt rum var det någon form av chips-och-ostbågar-orgie och till slut flög alla ostbågar ut över golvet (och min jacka!) och typ mosades ner där. Mumma.

När vi sedan skulle sova var det typ fullt överallt, så jag och Julia tog en uppblåsbar madrass (som för övrigt vad råskön), och la oss i det andra huset. Vi var typ dom enda med sovsäckar, vilket var tur för när vi vaknade klockan sju (!) i morse var ytterdörren öppen och temperaturen var inte hög vill jag lova. Alla steg upp rätt så tidigt, och kanske var det lite ochill att vakna upp till ett hus som bokstavligen talat ser ut som crap med ölstank i hela huset och trasiga serpentiner nermosade i golvet.. Det var lite onödigt att stanna 25 pers och städa, så jag och sju till tog den tidiga bussen hem, vilket var rågött så man kom hem relativt tidigt. =) Tack klassen för en dunderkväll! Hoppas på repris snart. =)

Bilder kommer snarast! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0