För det känns så bra

God middag. =)
Varför, varför slutar det alltid med att jag hamnar framför datorn när jag kommer hem från skolan? För lite läxor eller what? Usch, jag får ångest av att sitta vid datorn och sedan se på klockan, att det gått flera timmar. Men nog om det.

Idag efter skolan åkte jag en sväng in till stan, köpte dock ingenting förutom en svart halsduksgrejs från Indiska. Har en likadan i vitt, och jag har typ bosatt mig i den så jag ville ha en till. Kanske ska köpa en i brunt också. :P Det är så typiskt mig, att när jag hittar något jag gillar ska jag ha det i alla färger. . . I alla fall, sedan åkte jag hem. Hade mycket grejer med mig så jag la allting på sätet bredvid mig; ett ganska klart sätt att visa att jag inte vill att någon ska sitta där! Men naturligtvis ska det ändå komma på någon jobbig människa som stannar preciiiis vid min plats och trots att jag har iPoden på mig och envist stirrar ut genom fönstret så fortsätter människan att glo från mig till påsarna på sätet bredvid mig, och tillbaka till mig igen. För i helvete, har man mycket bagage kan man väl för fan få ha ett extra säte! Är det svårt??
Så till slut fick jag stapla alla mina tillbehörigheter i mitt knä (jacka, halsduk, påse och väska) och sitta så hela resan.

Jaja. Var bara tvungen att få ut lite aggressioner (som jag missade idag på gympan, då resten av folket hade boxning). Kvällens planer är: förhoppningsvis lite övningskörning med papi, måste bort och fixa mitt träningskort också, sen blir det en powerwalk. Har gjort det fyra dagar i rad nu, känns skönt då det dämpar ångesten jag får när jag inte tränar. Måste jobba med den, ja!

Dagens låt är för övrigt Downtown Train, med Roddan. Grymmeli. Kanske ska börja med det, dagens låt alltså? Kan ju till och med bli en egen kategori, där jag lägger in videon också..? Så får det nog bli. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0