Det är så jag säger det

Hola bloggen !
Tisdag idag, men inte bara det: tisdag eftermiddag, vilker innebär att the worst murderday of all murderdays är över! I alla fall skoldelen av den, och det är ju faktiskt den som gör depressionen total. Jag säger bara PAIN. Sen kan man ju tolka det som man vill.

Trots vårt hemskt tråkiga schema så var faktiskt denna tisdagen bättre än förra, vilket jag tror till stor del berodde på min grymt sköna powerwalk jag tog i morse innan jag masade mig iväg till skolan. Frisk luft is the shit helt enkelt.
Ett annat av dagens plus var att jag fick tag i en biljett till kick-offen på torsdag! Hallelujah! Var lite nervös att jag inte skulle komma in ett tag, men det löste ju sig fint.

Det blev även bestämt att klassens Hunnebo-trip blir av nu till helgen. Fuck i baken skulle jag först och främst vilja säga eftersom jag jobbar hela lördagen, men jag ska ringa och hota min chef, så om jag får ledigt så är även detta ett hallelujah moment. Kröka med klassen, kan det bli bättre? Hm, kanske, men det ska bli riktigt kul i alla fall. Om jag nu kommer med.

Vill även tillägga att jag och Cornelia hade lite Håkan-fever på religionskunskapen idag, ser verkligen fram emot Liseberg om en och en halv vecka! Då ska "beatet" (HAHA!) i Kom igen Lena sitta som en smäck!

Nu säger jag au revoir för nu, puss & hej.


Kommentarer
Postat av: cornelia

haha...bäst religionslektionen ever! FDu och jag ska stå längst framme vid scenen och rocka sönder!^^

2008-09-21 @ 00:34:10
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0