Deep blue

Söndag idag. Ångest-dagen numo uno eller what? Det är så, man bah shitmygaad, helgen är already behind us, det finns ingen återvändo, imorgon är det tillbaka till allvaret. Åhh. Så äckligt jobbigt hemskt. MEN. För att jobba emot denna hemska känsla tänkte jag lista några positiva saker, både med denna dagen och med veckan som kommer.

♦ Jag känner mig mycket bättre, typ håller på att bli frisk? Hallelujah.
♦ Ikväll börjar Mord i Sinnet, en skitbra kriminalserie som jag älskar. =)
♦ Imorgon efter skolan blire lite ärenden med mami & papi, då jag bland annat ska köpa ett par blommiga gummistövlar samt fixa nytt träningskort! Wie =)
♦ Jag kan snaaaaaart börja träna igen!!!
♦ Det är bara två skoldagar denna veckan, för på söndag åker vi till Stockholm med klassen!
♦ Efter Sthlm-trippen är det helg igen, och jag är ledig.

Mm. Så är det. Låter ju inte farligt ändå. Det är rätt bra att skriva upp, att lista saker framför sig. Det får bli min nya grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0