Dagens låt!

Hola people. Första inlägget i min brand new category: Dagens Låt. Wie. Sen kan man ju undra hur bra det egentligen kommer att gå för mig att faktiskt lägga in dagens låt varje dag, kanske blir det lika hög orch som på dagens outfit, men vi gör ett försök! =)

Idag får det bli två låtar, dels för att jag inte kunde välja, dels för att jag inte la in någon igår ;) Dessa låtar får mig att tänka på Hunnebo i fredags, något så gryyyymt mycket. Infinity för att det typ är partylåten nr 1 nu och det var dans på bookstavligt talat hög nivå (uppe på takbjälkarna), och Uppsnärjd i det blå för att det var den låten vi la ner mest energi på att få fram texten till ute på altanen. Haha. Calle fick springa in och lyssna på sin iPod för att vi skulle komma på hur den började. Så jävla illa med tanke på att det är en av mina absoluta favoriter från Håkan. Alkohol är dåligt.




Haha, så jävvla kul. Josefina i fredags: Matilda, jag ÄLSKAR Calle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0