Cut it

Jag funderar på att klippa mig lite. Blev pretty inspirerad av Mira faktiskt.
Plus att mitt hår looks like shit för tillfället. Verkligen, det är som en trasselsudd, som ett skatbo, topparna är så slitna att jag är rädd att röra vid dem. Ifall de skulle gå sönder.
Det behöver klippas. Jag vet det, men grejen är att jag så löjligt desperat vill ha kvar mitt (relativt) långa hår, jag vill att det ska bli långtlångt.
Jag har alltid velat ha långt hår, det är som nån vilja inom mig som alltid har funnits där. Och lik förbaskat har det aldrig riktigt växt. Det är som nån förbannelse, bara för att jag så förtvivlat gärna vill få det att växa så gör det precis tvärtom.

Så varför inte kapitulera. Följa mitt hårs vilja.
Det kanske blir bra. Jag är faktiskt ganska pepp nu.
Blir jag bara frisk ska jag fan ta mig i kragen. Och åka till frisören.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0