Welcome to the dark side

Nu har jag suttit med företagsekonomin ett bra tag, pappa har föhört mig och nu orkar jag verkligen inte mer. Nu kommer det mer ilska här (känner att bloggen har blivit ett ställe för mig att ösa ut min aggression under de senaste dagarna :P), men jag är verkligen förbannad nu. Hoppas aggressionen har lagt sig tills imorgon, annars lär Fe B-Jonas få passa sig.

En annan sak. Jag och iPoden tog en en-timmas powerwalk förut i mörkret, jag hade REFLEXVÄST på mig (!) Haha. Plus en dunväst under. Tur att det var mörkt, för jag såg ut som en michelingubbe. Precis i sista stund innan jag skulle gå ut genom dörren kommer pappa med ett sånt där reflexband man slår runt armen eller benet, i högsta hugg och slår fast det runt min vad. Jag blev ju inte påkörd i alla fall. I alla fall, det jag skulle komma till var att när jag nästan var hemma igen möts jag av både en häst med ryttare och en bil med helljusen på! Ryttaren hade dessutom en pannlampa som var i stort sett lika stark som bilens helljus. Mina stackars ögon klarade inte av detta, jag fick lite smått panik eftersom jag inte såg någonting, och tar därför bara ett steg rakt ut åt kanten, för att inte bli påkörd eller nergalopperad av en häst. Detta resulterar i att jag hamnar rätt i en nyponbuske. Banga helljuset!!

Hehe. Brutalt värre blev det här nu, men när vi ändå är igång så tänkte jag att om ni har nåt som tynger ert hjärta så skriv det bland kommentarerna. Ös ut ert hat! Det kommer kännas bättre efteråt, jag lovar. Jag känner det redan, så fort jag fått skriva av mig om nånting är det liksom borta, nästan. Bara för ikväll låter vi det här vara Matilda's terapiblogg för alla som är intresserad, men skynda er att hata, för imorgon är en ny dag och då är det the positive attitude som gäller.

Har ni stört er på något den senaste tiden? Tell me! :P



Kommentarer
Postat av: Vera

Vad har du gjort ikväll då :)???

2008-10-14 @ 22:03:16
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Stephanie

=)





Jag är arg på hur religion ställer till med problem!!

2008-10-14 @ 22:13:47
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag kan berätta något otroligt irreterande för dig vännen, fick tillbaka våra nationella i matte b idag och va 3 hlevettespoäng från vg där jag gjort sånnadära helvettesslarvfel på uppgifter som jag egentligen kan, provet va sjukt svårt, va 4 av typ 60 elever som fick mvg ;) hahaha. Och då är de ändå många som är duktiga..! Så nu blir det omprov i matte b nästa onsdag, aldrig i mitt liv att jag tänker få G i matte b!?

2008-10-15 @ 12:18:23
URL: http://sandrahenderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0