Sunday night

Idag har varit en riktig datordag kan man säga. Har suttit vid datorn sjukt mycket. Bloggat mycket. Men så blir det ibland. Skulle ju pluggat egentligen, men jag har tre dagar på mig innan provet så det kommer gå fint. =)

Tacosen jag gjorde förut blev hur goda som helst. Gjorde allting själv också, stolt? Haha. Matlagningskurs på mig innan jag lämnar hemmets lugna vrå om några år... Lyckades i alla fall steka köttfärs samt hacka grönsaker och värma tortillas! Gööd :D

Nu sitter jag och pratar med Alexander på msn, han bad mig skicka mina 10 favoritlåtar. Svårt? Eh ja. Typ det svåraste jag gjort denna veckan. Musik är heligt för fan :P Inget man bara kan välja och vraka på två sekunder. Men, lyckades i alla fall få iväg 10 låtar. =) Har även ingått ett vad i att han ska kirra ett 6-pack inom en månad, annars ska han bjuda mig på bio. Om han lyckas ska jag bjuda honom. Jag har ju liksom inget att förlora på det mer än pengar till en sketen biobiljett, så jag hoppade glatt på vadet, haha ;). Får se hur det går för honom.

Skulle egentligen ut på en powerwalk i höstrusket, men det blåser så mycket så jag vågade inte gå ut. :S Plus att det blivit ganska mörkt. Jaja. Mamma, pappa & August sitter nere och kollar på Babe (haha), funderar på att joina dem. Ska ta med mig några äpplen från trädgården, dom är himmelskt goda. =)

Hörs kanske nån gång ikväll, annars får ni ha en god kväll så hörs vi imorgon. ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ja, det här var ju verkligen uppdatering kan man ju säga! Här få man kolla in lite oftare så att man hinner med i svängarna^^ pussss

2008-10-05 @ 20:21:07
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0