Inlägg från i morse

Detta inlägget skrev jag imorse, men eftersom min oerhört snälle far plockade bort modemsladden så bröts hela internetuppkopplingen och jag kunde inte publicera. Damn.

Godmorgon lovers! =)

Hoppas att ni hade en jättejättejättetrevlig lördagskväll igår. Själv var jag ju som sagt på släktkalas, det var trevligt faktiskt. =) Förutom att en tant som var där envisades med att mata Elsa med tårta och chips från bordet! Gaaah, jag höll på att bli galen, Elsa har aldrig fått något från bordet, just för att hon inte ska veta att det finns något där, och för att hon inte ska sitta vid bordet och tigga när vi äter, vilket hon inte gör. Så kommer denna damen och ger henne tårta. Hallå!? Tårta! Man ger inte en hund tårta. Suuck...

Anyway, lite senare kom min kusins kompisar förbi, utan att min kusin ville det. Så jag ställde mig i fönstret för jag skulle se när dom kom, plötsligt dyker dom upp vid fönstret och då säger min kusin: "Det här är min kusin och hon kommer döda er!" och pekar på mig. Eeh what? Dom små barnen blev rädda och sprang iväg såklart. Haha, nej det gjorde dom inte, men när jag ropade på min moster, fick dom bråttom. Jaja.

Nu har jag precis ätit en jättegod söndagsfrukost, tänkte nörda mig lite framför datorn och sen blir det lite plugg; svenska-reportage och spanska. Efter det ska jag ut i det fina vädret, powerwalk blir det förhoppningsvis och lite bilder ska tas med min bror. Lite bloggning ska jag ju hinna med också! ;)


Min yngsta kusins hamster, Cookie


Mommo & moffa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0