UF

Sitter i skolans UF-rum med mina kollegor Ida och Carro. Vi har jobbat på i över en timma med vårt företag, och har ytterligare en timma kvar innan vi får lov att gå hem.. Men det är roligare än en vanlig lektion, och i och med vårt företag får vi vara inne och surfa på sidor med varor som chokladkondomer, mint-penis-pastiller och massageoljor. Haha! Tänker inte avsölja vad det är ännu, men jag tror det kommer bli en jätterolig grej. =) Kommer självklart att avslöja idén här på bloggen inom en snar framtid, och kanske kommer ni även få chans att köpa vår produkt här! Det vill ni inte missa.. =)

Nej, nu ska jag fortsätta här, jag uppdaterar mer senare och då kommer det även en dagens outfit! Ciao. 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0