Träning

Återigen en positiv överraskning när man kom hem från träningen! Carro har hittat hit hem! Kommentar och allting, jag blir ju stolt. =) En tös som jag däremot inte är stolt över, det är Ida! :P Var är kommentarerna från dig, undrar jag? Sist ut, feel the pressure.. ;)

I alla fall, det var step-pass idag, var sådär, nån nedrans vikarie som inte var så bra så när det var tio minuter kvar och bra stretchingen återstod var jag så lack på henne, så jag stack in till gymmet en sväng.. Fick ut mina aggressioner där. =)
Det var två pers som gick därifrån mitt under passet, för dom inte hängde med. Det var det som var grejen med henne, vikarien, hon gjorde så jäkla svåra steg och hopp och snurrar och kullerbyttor (höhö, skoja), att man fick lägga all energi på att komma ihåg rätt steg istället för att göra det ordentligt. Jaja, nog tjatat om det.!




Ida, var är du? :O

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Nej det är ju inte snyggt :p

2008-10-07 @ 20:38:35
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; hehe okeej, då ska jag kika efter det sen ;D

2008-10-07 @ 20:41:07
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: Idaho

Nu har jag hittat hit! Jag väntade bara, du vet vad man brukar säga. Man sparar det bästa till sist ;) jag kan dock inte lova att det kommer bli en vana att ha mig hängandes runtomkring här ;)

2008-10-08 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0