Träning

Hemkommen från träningen nu, det var jättekul som vanligt på Ingrids pass, hann med en sväng in på gymmet efteråt också. Tyvärr var det en massa personer jag verkligen inte hade lust att träffa där, alltid lika jobbigt tycker jag, känner mig inte alls bekväm att gymma när folk jag känner typ tittar på. Helt svettig och härlig, vet att alla är det när dom tränar, men jag kan inte riktigt koncentrera mig. Jaja.

Hann med att plugga lite spanska förut också, känns inte helt klockrent inför provet, men jag har imorgon samt onsdagens EA på mig också så det ska nog gå bra. Efter skolan idag var jag även på mitt nya jobb för att tala med hon som lägger scheman och även få arbetskläder, skåp och sånt. Det blev bara lite snack om scheman, resten fixas på onsdag då jag ska skriva på anställningsavtal och så. Wiie! :D Ska bli så skönt att äntligen ha nära till jobbet.

Vad gör ni annars ikväll? Nånting bra på TV? Idag på engelskan pratade vi om favorit-TVprogram, och jag kom fram till att jag nog inte har nåt..? Har ju iofs inga kanaler (knappt!), så det kanske inte är så konstigt. T. ex så ska jag nog se på "Matakuten" ikväll klockan nio, hej och hå, är det töntvarning eller är det töntvarning? Just det.


Kommentarer
Postat av: Marie

Den är sjukt fin..

Ah, ja har sätt de på hennes blogg för ett tag sen.

2008-10-20 @ 20:47:13
URL: http://mariiereling.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar: tack så mycket :)

2008-10-20 @ 20:48:54
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack=)

2008-10-20 @ 22:12:47
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Sandra

OHNEJ matilda! du har helt rätt. jag hade nyligen denna diskussionen med min kära pojkvän om att jag hatar att träna på gym, va e grejen med att alla glor liksom, DE ÄR INTE OK!

För övrigt så har inte jag heller något favorit tv-program, jag tittar nämligen inte på tv, tycker bara de går massa skit hela tiden som ajg faktiskt inte klarar av. .:P

2008-10-20 @ 22:43:48
URL: http://sandrahenderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0