Torsdag

Godmorgon, godmooorgon..
Usch, inatt har jag drömt jättehemskt. Det där jag nämnde igår om "larm-försäljarna", ni vet? Visste att jag skulle drömma om inbrott efter det. Hatar verkligen sånt.. =( Och jag hatar mardrömmar. Drömde att jag var hos mormor och morfar, och att två såna där skumma försäljare kom och ville komma in. När dom fått göra det, tog dom min mormor och morfar som gisslan och kvar blev jag, min bror och mina två yngre kusiner, som fick gömma oss för att inte bli upptäckta vi också. Jag ringde polisen, som inte kom förrän efter... hur länge som helst! Usch.

Tur att det bara var en dröm i alla fall. Mår ni bra idag annars? =) Det gör jag, är dock lite nervös inför naturprovet som jag nog borde pluggat liite mer till.. :P Men så känns det alltid. Det kommer gå bra!



Slutar förhoppningsvis klockan tre idag, istället för tio över fem som vanligt. Hoppas hoppas att Jonas är lite nice mot oss idag.. =) Nu måste jag klä på mig om jag ska hinna! Bjuder på en låt idag med, så generös är jag. ;P Vi kör med en riktig rivstart idag, och vad passar då bättre än.... INFINITY!


Kommentarer
Postat av: Martin

Infinity e bra, spec på krogen ;P

Jodå det e bra, sista dagen på jobbet för den här veckan, ledig imorrn :)

2008-10-09 @ 11:22:42
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0